Alfa Romeo 4C Forums banner
121 - 139 of 276 Posts
Ik trap af:
  • Matrix Gold (auto is Rosso Alfa)
  • 18/19
  • Michelin PSS (225/40 R18 & 265/35/R19)
  • Standaard ophanging

Ik voeg dit weekend OEM-naafdoppen toe om te zien hoe ze eruit zien. Ik ben dol op de huidige, maar ik denk dat het kleurcontrast de concaafheid nog beter zal laten zien.
Hoi @u.k.sharif, welke breedte hebben je wielen?

John4C-wielen „Stefania“ Hyper Silver 18”/19” eindelijk…👍🏻
Image
Image

Ik heb de mijne ontvangen. Ik dacht niet dat ik het een paar weken zou kunnen monteren, maar ik kon het niet laten... dus ik heb het gedaan. 😊 Helaas was het weer verschrikkelijk en ik heb geen foto's die de wielen waardig zijn. Ze zijn echter geweldig. Dubbel geborsteld gunmetal. Nogmaals, de foto's zijn verschrikkelijk. Ik ben er dol op.

Ik heb de mijne ontvangen. Ik dacht niet dat ik ze een paar weken zou kunnen monteren, maar ik kon het niet laten... dus ik heb het gedaan. 😊
Helaas was het weer verschrikkelijk en heb ik geen foto's die de wielen waardig zijn. Ze zijn echter geweldig. Dubbel geborsteld gunmetal. Nogmaals, de foto's zijn verschrikkelijk. Ik ben er dol op. View attachment 149639
View attachment 149640
View attachment 149636
View attachment 149637
View attachment 149638
Die zijn gaaf. Ze zien er geweldig uit!

Ik heb de mijne ontvangen. Ik dacht niet dat ik ze een paar weken zou kunnen monteren, maar ik kon het niet laten... dus ik deed het. 😊
Helaas was het weer verschrikkelijk en heb ik geen foto's die de wielen waardig zijn. Ze zijn echter geweldig. Dubbel geborsteld gunmetal. Nogmaals, de foto's zijn verschrikkelijk. Ik ben er dol op. View attachment 149639
View attachment 149640
View attachment 149636
View attachment 149637
View attachment 149638
Ooooh mooi! Ik krijg Teklas in dezelfde afwerking. Super enthousiast. Ziet er geweldig uit met wit! 👍🏼

Ooooh mooi! Ik krijg Teklas in dezelfde afwerking. Super enthousiast. Ziet er geweldig uit met wit! 👍🏼
Ze zien er geweldig uit met het trofeo wit. Ik wou dat ik brutaal genoeg was geweest om ook geborstelde champagne te doen. Ik hou ook van de manier waarop die eruit zien met het trofeo wit. Mijn meer melanine bevattende vrienden drongen erop aan en ik kneep er tussenuit. Deze zijn geweldig. Het borstelen werpt het licht, de kleuring ziet eruit als standaard (wat ik wilde) en deze zijn zo gemakkelijk schoon te maken.
Misschien zou de helft van elk de oplossing zijn geweest en dan had ik de auto kunnen omdraaien, afhankelijk van mijn stemming🤔. Hoe dan ook, ik ben meer dan tevreden. En nee, @John4C, ik koop nog geen tweede set. Tenminste, nog niet. Ik hou van mijn vrouw en wil haar ook houden.😇
Als iemand wacht om te bestellen, stop dan met wachten! Geweldige wielen. Geweldige prijs. Aangepaste kleur en afwerking. Zet de banden perfect. Na een paar pittige ritten ben ik dol op de grotere breedte van de stand. A+.

Vandaag was ik aan de beurt....

Gabriella's
voor 18' 7.5j et 34
achter 19' 8.5j et 30
Satijnzwart
standaard Pirelli's
standaard ophanging

Nieuwe Pirelli's

View attachment 147578

Zorgvuldig gemonteerd en gebalanceerd
View attachment 147579
View attachment 147580

Op de auto

View attachment 147581

Zijaanzichten

View attachment 147583

View attachment 147584

Stretch oem Pirelli 205 op een 7.5J velg (dezelfde stretch vergeleken met de Pirelli 235 op een 8.5j velg, erg goed voor mij)

View attachment 147585

(y)
View attachment 147586

Blije man!
Merkte dat ik (een klein beetje) de stance heb zoals Alfanuts set-up (met de eerste set banden) waar ik van hield(y)

Bedankt John. Erg blij met mijn wielen. Ik ben er dol op op mijn auto.(y)
Nieuwere stance met Eibach 5mm achterste spacers

Image

Image

5 mm is niet veel, maar lijkt een groot verschil te maken. Ik zal ze misschien proberen, heb je langere wielbouten nodig?

edit
Je hebt de nieuwe wielen, hebben ze sowieso meer breedte?
Yep, nieuwe bouten zijn vereist. Oem is 22mm, dus er moet minimaal een 27mm bout worden gebruikt (die van mij is 28mm).
Dacht ook dat het geen groot verschil zou maken....maar dat deed het wel.
Nieuw achterwiel was 8.5j et30 19'. Wilde het zo hebben. Wilde niet dat mijn set gelijk lag met mijn spatborden.
Besloten om het te proberen met een 5mm achterste spacer. Deze zijn NIET naafgericht. De lip heeft genoeg vlees erop zodat je wiel er nog steeds op rust met de spacer op zijn plaats. Ik ben blij met mijn resultaten. Mijn achterwielen liggen nu bijna gelijk (nog steeds niet, maar zo vind ik het leuk) met mijn spatborden.
Nadeel is dat er 130 gram extra spacer wordt toegevoegd....:LOL:

En hier zijn we dan!! :love:

Voor - 18 x 7,5 Gabriella 26 et met 225/40ZR 18 Super Sport
Achter - 19 x 9 Gabriella 30 et met 255/35ZR 19 Super Sport
Middendoppen - 60 mm Giulia QV doppen.

Alles op Standard Launch Edition Suspension

Was in het begin een beetje overweldigend, maar toen de auto eenmaal op de grond stond en vooral toen ik mijn zoon van achteren zag rijden. Het ziet er geweldig uit.

Als iemand twijfelt, SPRING ERAF! Je moet de auto echt in het echt zien, want foto's doen hem geen recht.

@John4C heel erg bedankt, de auto ziet er geweldig uit, ik stuur je een PM omdat een vriend ook een set wil.

Attachments

En hier zijn we!! :love:

Voor - 18 x 7,5 Gabriella 26 et met 225/40ZR 18 Super Sport
Achter - 19 x 9 Gabriella 30 et met 255/35ZR 19 Super Sport
Middencaps - 60mm Giulia QV caps.

Alles op Standard Launch Edition Suspension

Was in het begin een beetje overweldigend, maar toen de auto eenmaal op de grond stond en vooral toen ik mijn zoon van achteren zag rijden. Het ziet er geweldig uit.

Als iemand twijfelt, SPRING ERAF! Je moet de auto echt in het echt zien, want foto's doen het geen recht.

@John4C veel dank, de auto ziet er geweldig uit, ik zal je een pm sturen, want een vriend wil ook een set.
Prachtig, Joe….Erg blij om te zien dat de discussie over offsets niet verspild is. Ze zien er perfect uit in mijn ogen.

Prachtig, Joe….Erg blij om te zien dat de discussie over offsets niet voor niets is geweest. Ze zien er perfect uit in mijn ogen.
Om het in mijn ogen absoluut perfect te maken, zouden de banden 215/40 18 & 245/35 19 moeten zijn. op de 7,5 inch en 9 inch velg als je Michelins kiest.
Andere merken kunnen verschillend zijn, omdat ze allemaal verschillende schouders hebben met hun banden.
Al met al is de auto een stoere Chihuahua op steroïden!

Deze kwamen gisteren opdagen. Het lijkt erop dat de daadwerkelijke wielen nog steeds de Verenigde Staten doorkruisen.
Bedankt John, de foto's doen de rijkdom en diepte van deze afwerking geen recht!!!
View attachment 150093
View attachment 150092
Ik heb (hier op het forum) gevonden dat er al mensen zijn geweest die "gedurfd" hebben om rood te kiezen...👍🏻
Image

Image

Om de drie weken denk ik erover om de kleur van mijn wielen wat lichter te laten maken. Dit is niet een van die weken. Vandaag zagen ze er prachtig uit in het licht van de vroege middag. De telefooncamera heeft het niet helemaal vastgelegd, maar jezus, ze zagen er vandaag bijzonder mooi uit.
Image

Image

Image

121 - 139 of 276 Posts