Alfa Romeo 4C Forums banner
41 - 60 of 84 Posts

·
Registered
60 Posts
Discussion Starter · #43 · (Edited)
Hood Automotive lighting Automotive tire Automotive design Road surface

mounted today the original carbon rear spoiler I really like and goes well with the front lights.

the week from 1st august I will do a complete ppf and a partial matte black wrap to the roof and sills ... then I will put some yellow stickers near the arrows, and a white sticker near the cap of the, right and left , I have yet to decide which ones

Goodyear eagle f1 supersport R tires are also on the way

what a car show !!!

·
Registered
60 Posts
Discussion Starter · #49 ·
I just picked it up I still have to finish something, some borders, the matte black front stripe, the central glossy black sport snake, some stickers here and another one over there ..... as soon as I finish it I'll post detailed photos but it's soooo bad !!!!

·
Registered
60 Posts
Discussion Starter · #52 ·
dalla foto non è molto visibile, ma ho fatto una livrea con una striscia opaca anche sul cofano anteriore e posteriore, mi è piaciuta e devo dire che è davvero molto buona appena finita posta le foto dell'anteriore e del posteriore sono molto soddisfatto

·
Registered
402 Posts
How comes you went for a matt wrap on the sills? I'd like to know how you feel about that particular in a while, if you still like it I may consider wrapping the sills myself!
Ecco qualcun altro che lo ha fatto su una 4C rossa…secondo me👍
Car Wheel Vehicle Tire Land vehicle

Wheel Tire Car Vehicle Hood

·
Registered
60 Posts
Discussion Starter · #55 ·
si monterò anche uno scarico centrale artigianale e marmitte originali akrapovic da 100mm.....probabilmente monterò anche un volante sportivo momo a 3 razze e lo scara73 paddleshift poi gomme goodyear eagle f1 supersport R nuove che sono appena arrivate allora solo tanta benzina!!!!!

·
Registered
60 Posts
Discussion Starter · #58 ·
nel frattempo è così che volevo fare il cofano motore posteriore
Non so se togliere la bandiera italiana e mettere una linea nera lucida o tenerla
Lo stesso farò poi io davanti ad un serpente sportivo, sempre in contrasto di colore, e una linea con bandiera italiana....
Pubblicherò le foto una volta terminato
Light Building Fixture Lighting Rectangle

41 - 60 of 84 Posts