Alfa Romeo 4C Forums banner

Reis B gegevens hulp!

1 reading
100 views 4 replies 3 participants last post by  RICO4C  
#1 ·
Hé, ik was aan het spelen met de dash-instellingen en heb per ongeluk de temperatuur- en boostmeter omhoog gekregen. Het is cool en alles, maar ik wil dat het mijn trip b-gegevens weergeeft. Als ik naar het menu ga en trip b-gegevens - aan druk, wordt het nog steeds niet weergegeven. Weet iemand hoe ik het terug kan zetten?
Image

#2 ·
Het menu dat u nu heeft, is het menu in de dynamische modus. Als u de andere wilt hebben, moet u op het DNA in het midden van de middenconsole handelen.

Als u alle indicaties van de trip A of B of andere informatie wilt vinden, moet u op de knop van de zijhendel drukken. Ze worden één voor één weergegeven totdat u terugkeert naar de eerste.

#3 ·
Ik weet niet zeker of ik je punt begrijp (iets Italiaans begrijp ik anders dan wat nodig is, maar hier vind je zeker het antwoord van andere leden).
Het menu dat je nu hebt, is het menu in dynamische modus. Als je de andere wilt hebben, moet je op de DNA in het midden van de middenconsole handelen.

Als je alle indicaties van trip A of B of andere informatie wilt vinden, moet je op de knop van de zijhendel drukken
deze worden één voor één getoond totdat je terugkeert naar de eerste
Ja, normaal gesproken zou het nog steeds mijn trip b-gegevens tonen, zelfs in de dynamische modus. Maar ik ga er morgen naar kijken. Het kan een instelling zijn die ik op de hendel moet kiezen, zoals je zei, daar heb ik niet aan gedacht, bedankt. Ik gebruikte alleen de menuopties met de knoppen op het dashboard. 👍🏽