Alfa Romeo 4C Forums banner

Onderdelen gedeeld met andere Alfa's

9.4K views 14 replies 11 participants last post by  Sergey  
#1 · (Edited)
Hallo mods,

Verwijder deze threads als deze al bestaan. Ik kon geen commentaar geven op de sticky thread.

De versnellingshendel wordt gedeeld met de Fiat 500 Abarth met de MTA-versnellingsbak. Blijkbaar komt dit als een complete eenheid. Kan iemand bevestigen dat je elke knop op de 4C kunt verwijderen?

Image

De richtingaanwijzer en de koplamp schakelaar lijken erg op die van de Giulietta en de Mito. Lijkt erop dat ze uniek zijn voor de 4C.

Image

Binnendeurklink: Kan het onderdeelnummer niet vinden, maar het wordt gedeeld met de Mito

Image

DNA-schakelaar gedeeld met de Alfa Mito QV en Giulietta: 156092188

Image

Raamschakelaar: 156085170 gedeeld met de Alfa Mito
Image

#2 ·
Dit zou een nuttig gebied kunnen zijn, aangezien eigenaren meer items vinden die op andere auto's worden gebruikt. Het transmissieblok met knoppen is blijkbaar uniek voor de 4C.....de knoppen zijn niet verkrijgbaar als losse onderdelen....maar als een heel blok. Er is ook een standaardversie in plastic en een andere in koolstofvezel die op de LE's werd gebruikt. Als een knop onder garantie moet worden vervangen, vervangen ze deze door wat er op die specifieke auto zat. Ik had een kapotte knop en onder garantie hebben ze deze vervangen door de hele koolstofvezelversie, die hetzelfde was als de standaard op mijn LE. Iemand gaf aan dat de knopassemblage van de airconditioner/verwarming uit de Fiat-onderdelenbak kwam, maar ik kan dit zelf niet bevestigen.

#3 ·
Dit zou een nuttig gebied kunnen zijn, aangezien eigenaren meer items vinden die op andere auto's worden gebruikt. Het transmissieblok met knoppen is blijkbaar uniek voor de 4C.....de knoppen zijn niet beschikbaar als losse onderdelen....maar als een heel blok. Er is ook een standaardversie in plastic en een andere in koolstofvezel die op de LE's werd gebruikt. Als een knop onder garantie moet worden vervangen, vervangen ze deze door wat er op die specifieke auto zat. Ik had een kapotte knop en onder garantie hebben ze deze vervangen door de hele koolstofvezelversie, die hetzelfde was als de standaard op mijn LE. Iemand gaf aan dat de knopassemblage van de airconditioner/verwarming uit de Fiat-onderdelenbak kwam, maar ik kan het zelf niet bevestigen.
Bedankt, je hebt gelijk. Het onderdeelnummer voor de versnellingspook is 156101428

Image
Image
Image